12 juni

En ny dag, vi kör på som vanligt, jag vaknar upp med en djävulskt ömmande hals,  likt de senaste dagarna, och det går riktigt segt att andas och svälja...Men körtlarna är inte svullna iaf. Det går nog över tills imorn, men  det är ändå inget som kommer hindra...

Idag, så ska vi gå Lidarondan, jag ska upp till kontoret och höra om mitt schema är klart, jag ska till systemet, och sedan till urmakaren där jag har min klocka och kamera inlämnad, jag borde inte få ha något som kostar över 500, jag kan ju inte hantera de iallafall...kameran har just vid detta tillfälle efter 2 år, tappat 8 skruvar sammanlagt, när jag lämnade in den i tisdags så fattades 3...ett under att den håller ihop och kan ta bilder..

Imorn är det dags för student i Nyköping, kusin Angelica tar, och Alexandra, vän till familjen tar också...samtidigt och inte på samma skola..det är ju perfekt :) vi får se hur vi gör..om vi delar på oss kanske...Kul ska det bli iallafall


Nej nu måste jag sätta igång...victor sover fortfarande, och han måste väl göra det i minst 1 timme till..

Och idag fyller Helena 22 år! Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0