11 juni

Idag har jag åkt tur&retur till Örebro, tåg och buss och skit...6 timmar tog det, och då var jag ändå bara och vände i dörren hemma i örebro... Jag har ju skaffat abonnemang, och det nya sim-kortet skulle skickas till örebro såklart..men jag visste inte när..

Men inatt klockan 05.00 stängdes mitt sim-kort tydligen av, och vid 6-tiden imorse, hade victor varit här utanför i nästan 20 minuter (säger han) utan att en människa märkte det, det gick ju inte att ringa till mig..och jag sov som aldrig förr, så han fick åka hem istället...hjärtat då :)

När jag vaknade strax innan 10 märkte jag att det inte funkade...så det var väl lika bra att ta tag i det på en gång...nästan som att slänga pengar i sjön på alla biljetter och grejjer...

Imorn ska jag & Sara gå lidarondan, det behövs i min nya livsstil...som jag verkligen måste ta på allvar..

Imorn kanske jag får orken till att lägga in lite bilder..

Ciao :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha låter som en vääääldigt spännande resa.. eller inte.. :P

Jag gjorde samma misstag, fast jag va hos min syster den helgen. Inte det smartaste vill jag påstå. :)

2008-06-12 @ 20:24:20
URL: http://heenamedl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0