1 juni

oh...jag är fortfarande inte riktigt på gång än..

det blev hårt igår haha. Men riktigt trevligt! Vi var uppe hos Gustav och firade honom, sedan blev det amazon...
Den första jag möter i dörren är Emelie Jonsson, och jag blev såå glad! Så himla kul att se henne igen :)
Sedan var det dansgolvet resten av kvällen, och många glada återträffar, det är något visst med Flen alltså..och man uppskattar det mycket mer när man flyttat därifrån :)

Men som vanligt på amazon, det slutar inte alltid helt okej... kanske inte är amazons fel men haha... Jag och jeppe ramlade på dansgolvet, och då blev jag så förnärmad att jag och victor gick hem...dock var det precis i slutet iaf...

Lite snefylla, en totalt kraschad mobil men mycket glädje iallafall! bjuder på bilder imorn.. och angående mobilen..ja...vad säger man..Det var underbar tid med den..


Imorse gick jag och victor upp på stan åt pizza, och varsin mjukglass, åkte ut till orrö och hängde med killarna, sedan skulle vi kolla på fotbollen hemma hos mig...haha..båda två slocknade rätt fort, pappa sa att vi hade snarkat (läs: victor), och missade hela matchen, gjorde ju inte så mycket ändå.. Sedan var vi nere på ekborgen med grabbarna och spelade lite fotboll.. Underbar dag!
Jag orkade inte åka hem idag, åker imorn...och victor jobbar nu så funderar på att lägga mig snart så går tiden snabbare till klockan 06...


ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0