pics

jag hörde en mycket konstig sak idag..vet inte vad jag ska tro om det. mycket skumt...ännu ett tecken på att man ska tänka på vad man skriver och lägger ut för bilder...

men för att motsäga mig själv just för tillfället, lägger jag ut lite bilder från våran semester nu :)
Kolmården först ut:

Hej haj!
så fin på något sätt...



 
Hej Timon haha



Livsnjutare alltså:






snart dags måntro? herregud


Han verkade inte tycka om min närhet




och så slutligen vackra vackra Bråviken, vi hoppas på fint väder på söndag..för då ska vi ut och åka båååååt där nere


Bilderna från västervik...imorn :)

Nu slutar victor snart jobba, så vi säger gonatt nu!

Puss/ S

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha vad kul att den lipade åt dig! :D

2008-07-08 @ 15:39:35
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0