hellu

hej allihopa!
nu har jag jobbat mina sista 24 timmar på nästan en vecka..

Så imorn ska jag och Victor åka till kolmården, ska bli så himla kul! Sedan när vi är klara där ska vi åka vidare ner till Västervik, där vi har bokat en stuga på campingen där...på fredag kommer victors syster med familj ner med husvagnen :)

Det ska bli ganska bra väder så hoppas det håller..vi ska ligga på stranden, och åka vattenrutschkana :)

vi kommer hem på söndag, så en liten semester får vi iallafall! sparar pengarna till en eventuell thairesa i vinter..


puss


Kommentarer
Postat av: Flisen

Åh, okej!

Men då ses vi inte innan jag kommer hem från Spanien :( Ha det bra då my friend. Vi ses snart! Puss!

2008-07-03 @ 15:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0