förresten...:

att wagner blev nekad en OS-plats kan väl inte ha undgått någon..jag menar, alla är väl lika intresserade som jag :)

Nej men seriöst, så jävla ruttet, jag och victor satt och åt på en restaurang i torsdags kväll när jag kom på vilken dag det var...mötet hölls ju under dagen, victor gick in på restaurangen och frågade om han fick låna datorn, jodå, så kom han ut med ett fult skadeglatt flin och sa att hon inte fick åka..stod på förstasidan på aftonbladet.

De där jäkla gubbarna har ju ingen aning om vad de sysslar med... mer än hälften av svenska OS-truppen uppfyller inte deras krav, men ändå har de fått åka..så det där håller inte. Det är bara massa skitsnack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0