24 juli

Jodå, det blev slingning, så nu är jag ett riktigt ljushuvud igen...haha ;) Jag sofia och linnéa var hemma hos Åsa, satt ute och kolla på solnedgången över sjön...herregud, så vackert hon bor. Skulle kunna sitta där varje kväll!


Igår tog jag och victor vårat första dopp för året, 23 juli...inte alls så pjåkigt! vi tog en sväng ner till nalle när han slutade jobba. Det var ganska skönt ändå :)

Nu blir det orrö för hela slanten, skönt att det är någon ledig med mig idag. Händer inte så ofta. Sofia börjar inte jobba förrän 16. Men sen blir det jobb för mig hela helgen nästan, 48 timmar för att vara exakt...och helgen innehåller ju 72 timmar så..



Metallica ska släppa nytt i höst, och med på skivan finns Unforgiven III! Inte illa! Det ser jag fram emot!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0