14 juli

hoho...

nu har jag och Victor bokat en vecka till Rhodos...så himla skönt det ska bli då! :D 17 augusti åker vi...Perfekt, då hinner vi fira Linnéa och Stefans födelsedag också, kvällen innan vi åker!

Det ska bli så jäkla najs och bara ligga och sola och bada, och bara vara med hjärtat... ligga på beachen och läsa någon bra bok :)

En månad kvar ungefär =)


Igår var vi nere vid havet i nävekvarn och var på sjön och sedan åkte vi ut till en Thairestaurang där ute i skärgården. Riktigt härlig dag! Det är tur att morbror har stor båt, 10 stycken var vi..och då var ändå kusinerna med barn och familj + patrik hemma så...:)


Imorgon börjar jag jobba 16.00 till onsdag, sen är jag ledig veckan ut....jag blir ju för bortskämd...usch. Men det är ju skönt :)

ciao :)









jo men jag tror nog att vi kommer trivas ;)

Kommentarer
Postat av: Zarizen

Åh va mysigt gumman!

Så glad för din skul!

Det gör mig varm och hjärtat att veta att du har det gott..men jag saknar dig och hoppas att få träffa dig snart!

Puss och kram!

2008-07-15 @ 01:20:40
URL: http://saraemet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0