10 juli

Ah solen är skön :)

Idag har jag och victor varit på 6-årskalas hos hans brorson...Det vart lite fika, paketöppning och hoppa studsmatta...Det riktiga kalaset är ikväll men victor jobbar ju nu, och jag fick precis reda på att jag också ska jobba natt...Härligt med lite extra cash!

GB har haft glassutlämning idag också...det är ju torsdag, och idag, fanns min absoluta favorit så victor tog hela 3 lådor, Magnum Strawberry White...herregud, vad god den är!

På lördag ska jag jobba dygn, och då ska vi åka på diggelo ute vid sundbyholm, med bl.a Måns Zelmerlöf och nanne grönwall, det kan nog bli kul, så länge vädret är okej.


OS-schemat har kommit ut på aftonbladet, för de som är intresserade, har redan skrivit i alla gymnastiktider i almanackan :) ett par tidiga mornar blir det.. ca 04.00, men det är det värt =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Då lär det blir några tidigare mornar här med... Men det är det värt :)



Hoppas allt är bra med dig annars! Kramar

2008-07-10 @ 19:48:46
URL: http://heenamedl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0