Vilket jävla skit!

Att det alltid ska hända mig...jag fattar inte...



Imorse när jag skulle sätta på datorn....nej men då tjuter den så där som den gjort en gång förut....


Nu har jag försökt få igång den 8 gånger, den tjuter fortfarande bara....vilket jävla skit!! Bara att skicka in IGEN!!!!!!!!!!! Tredje gången gillt kanske!! Har fått förlängd garanti iallafall sa killen i telefonen, det var ju schysst.... Men anledningen till det är ju att det blev nåt fel på datorerna i produktionen...för 1½ år sen...Perfekt!

Så råkade jag ta bort alla bilder från bloggen också...så bilderna från nyår har blivit riktigt fina röda kryss istället!!!! titta och njut eller nåt....Och jag kan inte lägga in de igen, för nej just det, DATORN STARTAR ju inte!!!

Undrar om de kommer rensa hela skiten....Då försvinner en hel del som jag inte vill bli av med. Har tänkt ett par dagar nu att jag skulle rädda allt, men nu hann jag ju inte det....


Fy fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0