snart sovdags...

Jag har precis kollat på filmen American History X, hemsk film. Har sett den förr...
Den är väldigt bra, men satan så sorglig i slutet..jag börja grina som vanligt, eller grina o grina..ett par tårar kommer ju alltid... det var likadant med Black Beauty, VHS-film som jag fick när jag var 7-8 år kanske...såg den en gång sen väntade jag minst 7 år innan jag såg den igen,hästarna som var så kära och så tvingades de ifrån varandra... fruktansvärt sorglig film och läskig när man är så liten...haha Black beauty liksom...


På bättre humör nu.

Imorgon åker min backpacker-ryggsäck till Thailand. Alldeles ensam..Nejdå, Jens har fått låna den. Avundsjuka är vi på de! :) Men jag ska också åka, om ett år har jag tänkt....Eller nåt.


ny dag och nya tag imorn...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0