pics

kom hem från sara och jonsa nyss, vi har delat på en flaska rödvin och bara tagit det lugnt...det känns bra. trots att jag trivs riktigt bra, känns det nästan som att komma hem för ett par timmar bara...

Vi har gosat och haft det bra...

image13

Denna kille var ju supermysig, även sara&jonsa men fick tyvärr inga bilder de ;)


Har även massa andra bilder som jag inte lagt in än...så titta noga nu vänner.

De här två bilderna är från i tisdags då jag och Soffan åkte till Etuna för finmiddag. Vi gick på Centro, som är gamla Rolling, kändes helt sjukt...det var såå fint och lyxigt..toaletten såg inte ut som förr, och stringtrosorna från toadörrarna var borta, undrar varför... haha

  


Här är min nollebricka..inte så stilig dock..



Här är våran tårta från idag...stackars kille som tappat armen, och förlorat en hel del blod...död tyvärr ;)




Så det var nog de jag hade förtillfället...har inte haft med kameran än, men ska bli ändring på det.


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gillar som sagt din nollebricka ;)
Haha nä men vi ses senare.. Jag hör av mig och kollar om du hinner hem innan eller hur det blir...
Puss

2008-01-21 @ 08:49:32
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0