OOOOooh...trött

kort och gott har haft en kanonkväll..men sååå lång. så jag pallade inte mer..har precis kommit hem från efterfest där vi käkade lite nachotallrik hur det nu stavas...N'r vi stod och köade för att få ut våra jackor stode folk fortfarande köande för att få komma in..ni kan ju tänka er..kaos..


Höll på att börja grina när adagio for strings spelades...tänkte på truki och stefan som Älskar den låten och jag med..hade velat dela den stunden med de...har svårt att vänja mig, nytt liv nya människor.. nästan så jag grinar nu med...

Saknar mamma,pappa, patrik och victor...och blir arg på mig själv för det.....:(


Såg precisn att jag brutit av mitt kontokort..kan väl inte påstå att det var det bästa tillfället att göra det på...


så här fin var jag iallafall i början av kvällen
   

är inte lika snygg nu...tyvärr
 
ska bli såå skönt att sova ca 10 timmar  och sen på´t igen 14.00...



Tänker på er och älskar er som förtjänar det...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter som du hade en trevlig kväll iaf :)
Kontokortet va väl lite onödigt o ha sönder men det ordnar vi som med allt annat :)
Hörs lite senare.. Hoppas du sover gott.. ;)
Puss

2008-01-19 @ 10:30:57
URL: http://heenamedl.blogg.se
Postat av: Åsa

Åh vad fin du är Sofia! Och du, det är klart att man saknar! Du behöver ju inte sluta sakna och älska de du har haft närmast dig i hela ditt liv bara för att du flyttar. Du kommer bara få fler personer att älska nu, och som kommer älska dig. För det är omöjligt att inte göra! Jag älskar Dig! Pussar

2008-01-19 @ 13:35:04
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Flisen

Åh, min kära Sofia, vad fin du är!

PUSS!

2008-01-20 @ 09:27:33
Postat av: Frida

Wow, vilken snygg tjej!

2008-01-21 @ 17:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0