Nytt år!

Nyårsafton blev lyckad. God middag, och det bästa sällskapet som går att få! 17 stycken tror jag vi var...Bara de närmsta ;)

vid tolvslaget var vi nere vid torget,som de flesta andra..och det är najs! Så får man iallafall skåla in det nya året med alla människor som inte kan vara på samma fest som en själv...

Jag lägger in ett par bilder här...

    


   


 

      < - -Jag och min Linn




Jag och de fina systrarna Wahl!! ;)
 

Ja det var nyår i bilder! Och dessa är bara några av de! Kul hade vi iallafall!


Idag har vi hängt hos Sofia på kvällen, pratat o pratat, när man inte träffas så ofta, har man mycket att ta igen, igår pratade vi i ca 7 timmar allihopa..

Brann i Brogetorp inatt, fanns ingenting kvar av huset nästan, tur att det inte fanns några människor där inne.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0