Night

Oh vad jag är trött i huvudet...

Jag sitter här hemma i helenas lägenhet..Hon är hos mattias. Jag trivs här framför tv.n... =)

Och jäklar vad trött i kroppen jag är också...känns att man rört på sig

Har varit hemma hos sara och jonsa ikväll..Det var mysigt :) Gick hem alldeles själv... hittade både dit och hem. tänkte att hittade jag dit dyngrak i våras ska jag väl hitta dit när jag är nykter..och det gjorde jag...nästan


Känns lite skumt allting... jag har väl fortfarande inte förstått att jag INTE ska åka hem på söndag...

Imorgon ska vi fixa lite, gå på promenad..kika runt bland husen, sen in till stan...17.30 börjar nollningen. Sen blir det kåren, för de flesta tror jag...hoppas man kommer in!


Sen är det två veckor fullt upp...ojoj...


Nu fick jag precis syn på att kameran har tappat ännu en skruv...det var inte bra. nu finns det inga kvar på undersidan..jag har inte råd att köpa ny... inte med mitt nya liv. Och så vill vi ju till Thailand om 11 månader..Då ska det läggas undan pengar varje månad... Eller nåt.

Nu ska jag diska och äta blodapelsin :)

PUSS





Kommentarer
Postat av: Åsa

Oh yes, i feel it. And it feels gooooooood! :) Skönt att veta att du finns inom en timmes avstånd från mig nu, lovely! :) PUSS!

2008-01-18 @ 01:15:20
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0