Men dö då tomtejävel!

Taxi Sofia har åkt ett par mil inatt igen...som tur är så slipper jag hämta de...Stefan, Danne och Truki var sååå sugna på att se Petter på Lotus..kom igen...

Jag har ont i huvudet...

Kanske borde sova...dock vet jag att jag kommer bli störd av telefonen inom några timmar i allafall :)
Vilket jag också vill....
Vem kom på spelet poker undrar jag...hoppas han ångrar sig....



Känner mig smått stressad, ge mig en lägenhet och jag blir lugn och harmonisk...Utan tvekan. Inte många dagar kvar nu...

Imorgon är sista dagen då jag inte har något planerat på.....eeh..typ ett halvår?
På måndag ska jag och sofie antingen till Stockholm, eller så skiter vi det och rider istället...Det visar sig.
På tisdag kväll ska vi (jag och sofie) till etuna och käka lite avskedsmiddag, och kanske klippa oss lite..
På onsdag....vet jag inte vad jag ska ta mig till..och sen tar jag tåget till Örebro på eftermiddagen..haha...


på vägen hem från etuna nyss, lyssnade jag på rix fm partyzone eller vad det heter..då spelades: Snap- Rhythm is a Dancer

Och satan vad bra den låten är, man glömmer lätt bort den...

Nej jag har jätteont i huvudet nu...måste....Sova!

Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Petter kommer hit till Karlstad på lördag! :)

2008-01-13 @ 11:32:18
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Helena

På onsdag eftermiddag/kväll blir det välkomstmiddag och uppladdningskväll ;) Det blir härligt! :)

2008-01-13 @ 19:40:21
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0