hrm

Jag är fortfarande arg. Men på lite bättre humör nu iallafall.


Fick sällskap i soffan framför ishockeyn som gick skitbra! Heja Sverige! Så då blev jag nöjd...;)


Och så måste jag berätta vad som hände igår i scaniarinken, för det var roligt tyckte jag...


I malmköping på vägen upp blev victor stoppad av polisen, så det var ju inte alltför roligt...väldigt frustrerande. Men han körde inte fört fort eller nåt sånt... men lite böter blev det tyvärr

Ialla fall väl framme i tälje, gick jag in på toa där båda toaletterna var upptagna, så jag ställde mig och väntade, ringde sofie som ringt såg jag... Så jag ställde mig och berättade att vi blivit stoppade av polisen, och det var skitdåligt och fan vet vad... Sa inget dumt egentligen, bara att det var dåligt tyckte jag... då öppnas ena toadörren, där står en kvinnlig polis och ser mig rakt in i ögonen, hon har hört allt.... haha Men hon ler bara och säger "ja jag är också polis" Jag blev något ställd! Ler ett fånigt leende tillbaka och går in på toa....puh


Nu ska jag snart göra mig iordning för en tripp till Sparreholm. Får se vad kvällen bjuder på..Blir lugnt i allafall.


Och ja, jag är fortfarande arg på min dator. Sofia ringde också och sa att det inte gått att ringa mig på en hel timme...telefonen kanske är inne på sin sista refräng den med...det vore nåt... Jag som är Så rik


PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha lyckat! :)
Synd med böter däremot :(

Duuu det verkar inte gå så där strålande med dina grejer.. Jag skulle kräva en ny dator av ett nytt märke :P Kan man göra så tror du? Isf vore det värt att testa ;)
Håller tummarna för lägenheten.

2008-01-04 @ 21:00:53
URL: http://heenamedl.blogg.se
Postat av: Zarizen

Hahaha gumman..låter som något som bara jag kan lyckas med!
Helt klockrent, garvade som fan!
Tur att hon inte lackade...
Miss you, PUSS!

2008-01-04 @ 23:57:20
URL: http://saraemet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0