Helgen

Alright...liten resumé av min helg...

Nollningen i fredags var riktigt rolig..vi hade lite gasqueteori först med alla faddrar och sen blev det förfest på bärseback, och vidare till Kåren efter det..

Skitbra kväll, kan hända att det blev lite mycket, men kul hade jag! och när jag springer runt inne på kåren som mest, får jag syn på ett välkänt ansikte..Markus, "sparven" och ingen blir väl gladare än jag av att se främmande från flen..haha

..fick tips av helena om denna bild..

http://na.se/meny/vimmelbilder.asp?intVimmelId=143&intBildId=580

      

Efterfesten blev kort och intensiv, drog till ett ställe där studenter sålde korv, jag köpte 3 st..varav dessa blev den 8:e korven för mig denna fredag... och så en halv pizza...kan väl inte påstå att jag kände mig jättenyttig...Sen gick jag hem runt 03, trodde jag hade haft sönder helenas nyckel, då den inte fungerade i låset..jag stod där ett tag och slet med nyckeln... tills jag tittade mig omkring och såg att jag var på fel våning.. Bra Jobb!

Lördag gick jag upp tidigt och åkte hem till Flen... oh..vad det kändes bra att kliva av på station i flen..Möttes av den bästa. Väl hemma vankades det födelsedagsmiddag, med fläskfilé och gottigt...släkten kom och firade patriks 18-årsdag, och även ett stort Grattis till körkortsprovet som han klarade i fredags med 59 poäng..en poäng bättre än mig..vilket skit =)


Sen blev det inflyttningsfest hos eric och emma, och sen vidare till amazon. det var en bra kväll med mycket folk...

   

Hann träffa sofie en snabbis också på förfesten..men hon har jobbat idag, så blev inte så mycket mer..Men jag är väl snart hemma igen..kanske :)

Idag har varit en bra dag, vi har hunnit med en minipromenad i solen, umgåtts med familjen, kollat på innebandy och bara tagit det lugnt och myst...

Och strax efter 22 var jag här hemma i helenas lägenhet igen..

Det blev ingen lång flensvisit denna gång..

Har packat med lite mer kläder nu, så jag klarar mig ett tag till..kommer flytta 1 mars tror jag..är ju ett tag kvar faktiskt..

Har också packat med min stora kärlek typ haha, har inte nämnt honom i bloggen än..vi har inte träffats på ett par år faktiskt, dock har jag tänkt på honom då och då...vi har ju ändå vuxit upp tillsammans...så jag plockade ut honom ur garderoben...

Så här är han i egen person, Ola..min enarmade apa..han var min maskot under mina tävlingsår:

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0