8 januari

Nu händer det lite grejjer igen...Men håller det för mig själv ett tag till, bara för att slippa all besvikelse när det inte blir som man vill ;) Men alla som ska, håller tummarna =)


Vore en lättnad... Trots har jag inte förstått någonting än...folk frågar om jag är nervös..Näe, vadå...jag glider ju runt här hemma som vanligt, tror nog inte att jag kommer fatta att det verkligen är sant förrän jag väl är på plats...


Nästa gång vi ska ha "hemvändarfest" är 8 mars, och då kommer även jag hem... kommer kännas skumt!Jag är ju alltid redan hemma i flen...=)


Ikväll har vi hängt hos Sofie, och i vanlig ordning...massa gott! Glasstårta...mmm.. Jag och åsa har varit där. Vi har planerat våren lite, så 19 april bär det av mot Karlstad. Så mycket är bestämt. Sen får vi se..

Imorn kommer de och hämtar min dator, hoppas detta går snabbt...förra gången var den borta i 3 veckor...Jag har liksom inte tid med att vara utan...


Wish me luck!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0