6 Januari

Vilken dag...

Den har präglats av vintersport! Och det är så kul!
Satt imorse med ett stort glas te...Sen Var det ju Kallas tur att visa vad hon gick för! Starkt gjort...veteifan om jag ens skulle kunna ta mig mig upp för backen..med skor och grejjer...

Farmor och farfar har varit här idag och käkat middag och så. Alltid lika kul att träffa de!


Jag är inne på obo.se ungefär en gång i timmen..bara för att hålla koll på lägenheterna. än så länge har de inte överstigit min poäng och det är ju bra. Fatta om jag skulle få en 2:a på 35 kvadrat! Det vore riktigt najs! =)


Jag har fått låna victors psp, så att jag har nåt att leka med, nu när han är borta en stund..och datorn kraschade..jag måste ju ha nåt att göra...de 2 veckor som är kvar...AH


Har varit underbart att ha alla hemma för ett tag, kanske det bästa med jul och nyår...Men nu har snart alla åkt tillbaka till sina ställen...


Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Nu har jag äntligen hittat till din blogg! Var ju inte så svårt egentligen, bara jag som varit lite slö =( Var jättekul att träffa dig och dom andra över jul. Hoppas verkligen att vi kan hälsa på varandra lite mer i vår. Ta hand om dig. Puss och kram Ps. ska följa bloggen varje dag!

2008-01-07 @ 00:35:08
Postat av: Rupert

Haha det vet du!!!
Hur går det då? Läste att du sitter på helspänn på öbos hemsida, det måste jue båda gott med andra ord?:D
Hoppas det blir kanon!!

2008-01-07 @ 18:27:07
Postat av: Helena

Två låter ju som en möjlighet.. Annars får vi hålla tummarna för bågen och stjärnskruvarna.. Alla lägenheter är fina så :)
Lovar att hålla tummarna och så håller du mig underrättad :P
Ser fram emot att snart ha dig här!
Då ska vi börja träna också haha ;)

2008-01-07 @ 22:10:27
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0