5 januari

seg dag har det varit, mycket sport på tv, och det gillar vi...Jag mamma och pappa satt bänkade i soffan och chillade lite.

Ishockey på kvällen, hade tänkt att sitta hemma och kolla på våra VM-juniorer. Victor tyckte dock att jag skulle komma till de, där de spelar poker, varje helg numera. Massa vuxna människor som jag aldrig sett förut. V lockade med ishockey och som han sa "det finns ett jättefint barn här också" haha då gav jag efter....och visst var hon söt lilla tjejen...hon kanske var runt 1½ år. Hon roade mig iallafall bland alla fulla pokerspelare. Nyss hemkommen därifrån...

Vi sitter vid varsin dator och chillar nu...jag har ju inte fått mitt dagliga behov att datorn idag :)


Ishockeyn, fasen vad spännande det blev! Och jag tycker de svenska killarna var duktiga =)


Imorn, kanske det händer något roligt....eller mindre roligt...man vet aldrig...


Puss från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0