31 januari

Tidig föreläsning idag..så var tillbaka redan innan 11, då tog jag igen mig lite...framför tv.n, härligt! ;)

Sen har jag pluggat lite idag, och nu kom jag precis hem från ica..det var ett träningspass bara det, köpte 3kg potatis så..ikväll ska jag göra falukorv i ugn, gud så gott! Hoppas det blir lika gott som när mamma gör det:)

Men innan det står ett träningspass på schemat, det ska bli skönt och senare idag ska jag hänga med sara..och jonsa kanske :)

Gjorde en playlist på mobilen innan jag gick, jäklar vad bra musik jag har :)

Den såg ut så här:

Adam Tensta - my cool (förvånad själv över att jag lyssnar på den)
Good charlotte - Keep your hands off my girl (om linnea läser kommer hon lyfta lite förvånat på ögonbrynen ;) )
Basshunter - now you're gone (jaja whatever liksom...måste ju lyssna lite på den haha)
Timbaland ft Keri&nicole -Scream
Micky modelle &jessy - dancing in the dark
Lillasyster - Umbrella
(riktigt bra, mycket minnen från sommaren, när vi kunde sitta i taxin hela vägen in till etuna och tralla på Rihannas umbrella, den här är lite hårdare! haha )

och så Brittan så klart...hon är ett geni trots allt..

Återkommer senare..nu ska jag prata i telefon :)

PUSS



16.40

OH de ringde från posten i Flen precis, hon undrade om jag var hemma för de hade ett paket åt MIG som de ville köra ut!!!! Jag fick ju tyvärr säga att jag inte var hemma, men jag hoppas nån i familjen är det!!! ÅH min älskade dator är snart hemma igen! haha Lycka!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu är jag hemma igen. Back on track liksom! Du verkar ha haft en bra vecka :) Puss!

2008-02-01 @ 10:25:50
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0