3 Januari

Precis hemkommen från Södertälje. SSK- Färjestad stod på schemat idag. Det slutade 2-0 till Färjestad. Det var bra, då var iallafall Victor glad.


Leksand däremot spelar inte förrän på söndag. Victor har dock lovat mig att vi ska åka till Leksand "nån dag"
Annars får jag åka själv, men det känns inte så kul... Så hoppas han står vid sitt ord!


Idag har pappa fyllt hela 46 år, inte så många år kvar till 50. Hoppas han tar med sig hela familjen ut på nån resa då :)


Fick inte lägenheten jag hoppades på, så visst, är ju lite nervös och så... måste ju ha någonstans att  bo, Och det har jag ju, tack vare fina vänner i örebro. Men, vill ju ha något eget, nu har jag anmält mig till en annan, den är väldigt liten, men dock mycket fräsch! Inte som alla andra lägenheter som ligger ute just nu...ja, för jag är ju kräsen också haha... tänker inte bo på Grankotten, för där kan man sitta på toa och steka köttbullar i köket samtidigt...mmm ni kan ju tänka er den planlösningen, och en inte alltför stor lägenhet. Det ordnar sig nog!

För idag är det exakt två veckor kvar till jag börjar...ja jävlar..

Puss


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha du menar alltså att Färjestad va värde poängen? :P Nädå, jag såg inte matchen så jag tror dig :)
Vart är den här lägenheten någonstans? Kom på att de håller på och bygger nya lägenheter vid universitetet. De blir visserligen inte klara förens till hösten men om vi inte lyckas hitta någon bra lägenhet till dig så kontakta dem (asplunds) så kanske du kan få en nybyggd lägenhet till hösten iaf :)
Hörs! Puss

2008-01-04 @ 12:51:36
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0