29 januari

Vi satt 3 timmar i bibblan idag, vi bokade till och med ett grupprum..snacka om seriöst! Och nu känns det ganska bra, nog för att det krävs många timmar pluggning till, men har lärt mig en hel del idag!

Om proteinsyntes och celldelning och kemiska föreningar osv...visst låter det jättekul.. hrm..

Nu har vi haft cheerleadingmöte också, och vi är riktigt duktiga..kände mig som en riktigt sådan, med hejaramsor på engelska och så byggde vi mänskliga pyramider.. med moa på toppen.. Tror att det kommer gå riktigt bra imorn!  Hoppas att jag kan få ett par snygga bilder kanske...

Nu sitter jag och kollar på den nya serien Gossip girl, jag tror att den ska vara bra, för jag har läst en av böckerna och gillade den..vad jag minns iallafall!


Puss homies

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad duktiga ni är :) Hoppas det går bra i skolan! Kram

2008-01-29 @ 22:05:02
URL: http://ssaannnaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0