28 januari

Idag har det inte hänt så mycket...hade föreläsning på förmiddan, sen har jag bara tagit det lugnt på eftermiddan...

Nu ikväll har det blivit lite lugn nollning med korvgrillning och uppdrag..jag ska sätta mig och kolla på American Idol nu. Skiter i middan...jag orkar inte..


Imorn är jag ledig på dagen, men ska nog till universitetet och plugga ett tag...tänkte träna lite på förmiddan. Och om jag gör det kommer jag vara stolt över mig själv..hoppas att jag tar mig upp.På eftermiddagen ska jag & linda träffa några faddrar och lära oss lite cheerleading, till spökbollsturneringen på onsdag.  Linda är ju föredetta landslagstjej i det, och jag är imponerad! :) Det ska bli roligt!

Var massor av poliser kring universitetet förut ikväll, vet inte vad som hänt..men vi fick inte komma nära området...scary




Timbaland ft Keri & Nicole - Scream går på repeat just nu...Den gillas.


All kärlek till er, PUSS




Nu 3 minuter senare vet jag vad som hänt...http://www.na.se/artikel.asp?intId=1281219

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0