24 januari

Idag har det skrivits världshistoria kära vänner... det är knappt att jag tror på det själv, men jag var ju där, så jag såg det med mina egna ögon... Sofia Alfredsson har tränat...Bakfull! Hade först en 3 timmar lång föreläsning och det gjorde ont i huvet att röra ögonen..Sen blev det lite aerobic challenge...avancerat..


Gårdagen då, föreläsning på dagen...sen redan vid 16.30 gick jag över till en kompis kompis, blev inte så lång förfest för...alla nollor och faddrar skulle vara på Strömpis i stan redan vid 19.00 kanske..där det bjöds på gratisbuffé i form av thaimat,  men när klockan var inte ens 9..tänkte jag att jag skulle åka tillbaka till saras förfest..för att jag visste att jag inte skulle palla 6 timmar på krogen.. jo så så blev det..jag gick iväg ut i den fina onsdagskvällen, snöflingorna yrde..det var svinkallt och jag gick på bussen....som åkte ÅT FEL HÅLL!!!!!!! Vilket jag kom på en kvart senare kanske...och en halvtimme senare satt jag där på bussen..mitt ute i ingenstans i örebro förort...busschaffisen släckte ner bussen och stängde av motorn...inte en människa syntes..

Jaha där satt jag och inte visste vad jag skulle ta mig till...visste ju att bussen skulle vända och åka tillbaka, men vilket klockslag då?! Då tyckte jag synd om mig själv...kan tänkas att det föll en och annan saltdroppe ner för mina kinder...visste inte ens var jag var...la upp en flyktplan också.. jag är paranoid...

Dock 15 minuter senare eller liknande började bussen rulla igen...nu var det ju vara 40 minuter in till stan och ut till universitetet... slutade med att sara mötte mig på busshållsplatsen, då hade jag bara åkt buss i en timme och 20 minuter!!!!! och vi var på väg in till stan igen efter ett tag...Vilket jävla skit...HAHA

Väl inne på strömpis igen då var klockan typ 23.30, var det det ett jäkla drag, jag och sars svängde våra lurviga enda fram till stängning nästan, med diverse flenare...såklart... Saras polare och mina nya klasskamrater...Vi hade en bra kväll!!

Sen missade vi så klart bussen, och vi gick till max och åt...sen var det bara att traska hemåt, då snöflingorna hade bytts ut mot spöregn och var dyngsur när jag kom hem vid 03...

Men det var en bra kväll! :)


Jag har lite bilder...
      


och efter spöregnet somnade jag gott med mitt blöta hår och vaknaade upp på morgonen som den här skönheten..

image21


HAHA

Puss


Kommentarer
Postat av: Helena

Sofia, på en vecka har du hunnit med mer saker än jag har hunnit på två och ett halvt år :P Dessutom har jag aldrig besökt Lundby :) haha
Träningen igår tyckte jag jag bra trots att du va bakis ;)
Vi hörs senare..!
puss

2008-01-25 @ 11:00:19
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0