22 januari

Idag hade vi föreläsning på förmiddan, sen kom Sara till uni vid lunch...och så gick vi till gymmet, första gången någonsin för mig, det var helt okej..inte lika kul som pass, men säkerligen bra för mina muskler..jäklar vad jag känner i armarna och magen... Nu har jag vilodag imorn och sen träna på torsdag igen...

Så ioch med vilodag...blir det utgång imorn :) Vi ska till strömpis imorn, ska bli kul att se ett nytt ställe och lär nog bli mycket folk!

Ikväll har vi haft spökvandring, det var spännande, men svinkallt ute...men när vi återvände till Bärseback, hade våra faddrar grillat korv..mysigt. så hängde vi där ett tag..


Imorn (idag) fyller min bror 18 år...herregud vad tiden går...tur att jag flyttat nu då kanske..:)


Idag har Victor haft namnsdag också! Grattis :)


Kingpin går på tv nu..jag älskar den filmen!

Börjar sakna min dator nu...Idag har den varit inlämnad 2 veckor..borde vara dags att få tillbaka den tycker jag..

Ska kolla på film nu..kan hända att det blir lite yogurt också...3 korv med bröd står jag mig inte på länge...

Puss

Hoppas på en bra morgondag

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vad ni ränner :) Äkta studentliv hehe. Jodå det är bra, känns skönt att ha börjat igen. Men mycket att plugga, och dyrt är det! Har aldrig varit så dyrt med böcker som nu. Men ska messa en gammal klasskompis och kolla om han har lite begagnat att sälja. Hoppas :) Träffat några roliga folk i Örebro då? Kramis

2008-01-23 @ 09:23:57
URL: http://ssaannnaa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej sofia! Føljer med spænning din blogg:-) låter skitkul! ha det bra puss puss

2008-01-23 @ 09:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0