21 Januari

Idag har vi haft vår första föreläsning, det var okej. Har även köpt min första bok, 400 spänn gick det på..ska få köpa den dyraste till ett bra pris hoppas jag då den är ...begangnad..jäklar vad osäker jag blev på stavningen där...blev det rätt?

Sen har vi tränat idag, jag helena och hela hennes tjejgäng...första halvan var det step up andra halvan körde vi skivstång, och fy fan säger jag..det var ingen lek inte...Har inte använt mina armmuskler på 3-4 år tror jag..och det kändes.. Men oh vad nöjd man är efteråt...

Blir riktigt stolt över mig själv, och ska verkligen hålla detta...minst 3 pass i veckan. Imorn efter föreläsningen ska jag och sara till gymmet. Får se vad jag tycker om det, har ju aldrig hållt på med sånt..

Sen på kvällen är det spökvandring och sen avslutas det med grillnings på Bärseback...hoppas det inte är lika kallt som det varit ikväll..usch..

Nu ikväll följde jag med helena och gänget till deras "klubb" vi har käkat hamburgertallrik, och alla helenas kompisar blev smått förvånade över mina matvanor... Jag nöjer mig ju inte med en hamburgertallrik, utan gärna en extra hamburgare....så så var det med den träningen liksom...tillbaka på minus igen :)

Nej jag vet inte, men är ju så hungrig och så är det så gott..men kanske behöver ändra på intaget av mat...om träningen ska ge något...





Hoppas att jag får det lättare snart, jag är så känslig och känner mig så sårbar...och det enda jag behöver är stöd. Inte motsatsen...
Det är inga små vredesutbrott jag har tampats med de senaste dagarna... även jag inser ju att det går för långt då och då...Men rår inte för det...
Du har alltid haft den inverkan på mig, minsta lilla och jag exploderar...
Men hoppas att det ska bli bättre med tiden...


Puss homies...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kände att det var dags för ett litet peppande inlägg igen :) Jag är mäkta imponerad av din start på det nya. Kurslitteratur, träning... Och du har bara varit där i fem dagar! Det här kan ju inte bli annat än succé Sofia!! Och jag tror att det stavas begagnad..? :) PUSS!

2008-01-21 @ 23:27:17
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Sanna

Känns det kul att ha börjat plugga då? Lite tips ang. kurslitteratur: försök låna på biblan när du är hemma, det kan vara lite svårt att få tag på böcker i skolan, eftersom det är så många som går där. Men de brukar ha vissa böcker på våra vanliga biblor. Sen är det bara att låna om dom på nätet. Smidigt och billigt :) Lycka till vännen! Kramar

2008-01-22 @ 21:53:40
URL: http://ssaannnaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0