20 januari

Idag har vi haft tårtbakstävling, vårat lags tårta kom sist tror jag..den var väl inte jättevacker. MEn i slutändan var det bara våran som blev uppäten, alltså inte finast men godast!


Men annars har det varit en lugn dag...gick till ica och skulle handla men hade glömt min pengar här hemma...de få jag har haha, klantigt... men hade råd med det jag behövde iallafall..yogurt..=)

Nu har jag precis lagat potatismos och korv...och ätit upp. Blev så stolt över mig själv och känner mig vuxen..
Pratade dock med bror nyss, och hemma i flen äter de smörgåstårta..JAja då var jag inte lika glad längre..gud vad gott det vore..

Nu ska jag snart gå till sara&jonsa...vi ska nog hänga lite i soffan :)

Imorn börjar skolan på riktigt..det blir nog roligt! Har bokat träningspass också...step up&styrkepass..Blir nog asbra. Har precis lagom lite träningsvärk kvar för att kunna köra hårt imorn...


Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till imorgon, girlfriend! :)

2008-01-20 @ 23:53:50
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0