19 januari

Min natt som skulle bli så skön tänkte jag..jo tjena..tror jag vaknade 10-15 gånger av det blåste så pass mycket att jag fortfarande utan tvekan tror att huset flyttats från sin ursprungliga plats...Storm..minst..orkan kanske..

Men klev dock upp hyffsat utvilad runt 11.30...la mig i soffan och kollade på tv sen..vid 14 träffades vi vid pressbyrån allihopa och så har vi lekt lekar på campus, vi fick en paus mellan 16 och 19 så då har vi hängt hos en kompis..kollade på polisskolan och det var ju roligt..

Sen bar det av till bärseback, där resultaten av lekarna och tipspromenaden skulle redovisas..mitt lag vann ej. Inte förvånande. Sen gick vi till kåren lite senare där de skulle ha handbollsmatchen på storbildstv, dock utan fungerande ljud så vi vände och gick tillbaka.. Strax efter 21 var jag faktiskt så trött att jag inte orkade mer..gick hem hit och la mig i soffan igen..precis som dagen började..

Nu ringde Soffan från fest i hemtrakterna, det var När Sofia dansar Go go på högsta volym! Det är najs. den låten blir man glad av!

Linda en av tjejerna jag hängt mest med, var i thailand samtidigt som vi var där...till och med på samma full moon som vi..vem vet, vi kanske träffades där nånstans på stranden..;)

Nu blir det sovdags snart...ryktas om tårtbakning imorn, då Snödagen blir inställd som det ser ut nu...

Puss och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0