17 Januari

Min första skoldag är slut nästan...det har gått bra. Vi är mååååånga brudar i klassen, det blir nog bra det=)

Träffat ett par kändisar har jag gjort idag, mina båda jobbarkompisar som ska läsa här stötte jag på på en gång nästan...Johan G dök upp när vi satt och käka lunch... :)

Och när jag ändå har ett nytt liv nu, kom precis hem från träningen...herregud..mitt första pass på 3 år nästan...;)
Känner mig så nyttig..haha

Minst tre pass i veckan ska det bli...inklusive gym..tror jag...

Kära Vänner!!! jag har min första tenta om 2 veckor...varför ligga på  latsidan... Så mina två böcker jag behöver nästa vecka kostar över tusenlappen! härligt!


Återkommer senare. nu ska vi äta pasta...otippat haha


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är redan inne i livet som student, underbart! :) Jag älskar dig! Massa puss

2008-01-17 @ 22:47:05
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Flisen

Åh, din första tenta är om två veckor!!
Jag blir så glad när jag läser det, nu är du där!

Här är en till som älskar dig!!

PUSS

2008-01-18 @ 23:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0