14 Januari

Härliga dag! Svårslagen.

Blev  hämtad av Sofie vid tolv på förmiddan, solen sken, inte ett moln på himlen! Idag fick jag rida Windy, 28 år och piggare än jag vet inte vad...har redan träningsvärk både i armar och ben! Stark som fan var han. Men vad härligt vi hade det...nästan så att jag känner mig lite solbränd i ansiktet..kanske bara inbillning :)

Sen kom Malin förbi, och det blev lite kebab idag igen...snacka om att jag kommer behöva träna snarast!!

Nu har jag och victor precis varit och hälsat på Eric och Emma i deras nya lägehet. Skitfin och jättestor!

Snart dags för Idrottsgalan, det ska bli roligt att kolla på! Får se om vi orkar hålla oss vakna... Jag är i allafall totalt slut


Lite pics!!

     

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0