13 Januari

Det har varit en skön dag...
Jag och Victor har varit i eskilstuna och hämtat hans telefon som varit på lagning. Hoppas den fungerar nu, för den är ju såå fin! Jag fick köra också...bara det är ju skitkul!

Första dagen på hans jobb nu också..snart har han jobbat i 3 timmar...hoppas det går bra :)


Annars har jag mest slappat i soffan, bäst att passa på... hihi


Fick panik igår då jag gick in och kolla läget med lägenheterna, och det blivit något fel...stod att man var tvungen att gå på visning innan man ens fick tacka ja. Stod namn och nummer till personer man var tvungen att prata med... Det var en sekund då jag trodde att jag ska bli tvungen att åka imorse och kolla på lägenheterna... då det är sista dagen imorn...Men ringde Helena, som ganska snabbt kunde lugna mig med att säga att de gjort fel...när det gäller studentbostäder får man ju inte ens gå på visning.
det jag oroar mig för nu är att mina JA:n på lägenheterna, inte registrerats, tror jag...eftersom man inte fick tacka ja....
Men men...Det blir nog bra :)

Adrian finns ju kvar...Jens husvagn... Jens hade lovat att han kunde skriva Camp Sofia på den...Bara det liksom...och Sara sa att jag kunde få bo på deras parkering. Så det här ordnar sig...
åh om ni ändå kunde höra ironin i mina tangentslag här... ;)


Imorn, får vi se vad det blir för något skoj..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0