11 januari

Ja idag har jag fått en lägenhet. Och idag har jag tackat nej till den lägenheten. Men 19.9 kvadrat med kök och toalett blir jävligt litet... Så nu har jag ett sista hopp, får se om de går...annars får jag väl bo i Adrian. Jens husvagn...haha...Jättefin ska den visst vara...säger sofie...säkert...

Nej men jag hoppas att detta ska lösa sig.. på nåt sätt...


Ska snart ner på stan och fika med Sara. och ikväll kommer sofie hem till mig, vi ska kolla på Let's dance. Najs!


Jag hör av mig sen...
Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Lägenhet ska vi kunna ordna till dig och jag tycker faktiskt att du gjorde rätt.. Dessutom tror jag att du får någon av de lägenheter som ligger ute nu så.. Det ordnar sig :)

2008-01-11 @ 13:18:45
URL: http://heenamedl.blogg.se
Postat av: Åsa

Det löser sig, det gör det alltid. Det ordnar sig, så brukar allt bli. Det kommer fixa sig till slut, det är inget tvivel om. Fast nu känns skiten sur och flera mil i från. Det ordnar sig.
:D

2008-01-12 @ 00:53:42
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0