10 januari

Men snälla. jag har väl aldrig varit med om något segare....Hur länge kan man sitta och behandla ett JA eller NEJ?! Så lång tid ska det väl inte ta...

nu har jag iallafall hunnit varit på hvallen, brännt mig i ansiktet, simmat lite med mamma, varit grinig mot Victor i telefon, och frysit handen av mig... och och och jag tror jag svälter ihjäl nu...


På dåligt humör ja. Är förjävla kallt här inne...och jag har endast mig själv att skylla...Jag har inte eldat.
Jag tycker inte om varma saker...häromdagen när jag lagade mat, råkade jag bränna mig lite på stekpannan, och av mina kraftiga reflexer slog jag handen upp i lampan på fläkten...det var nästan så att den sprack..

Dock älskar jag annan sorts värme...från människor,djur och solen! ;)


Imorn, ska jag fika med Sara som kommer förbi Flen, en snabbis! Innan hon åker tillbaka till Örebro. min framtida hemstad för ett par år...

Jävlar, en vecka exakt idag!! Skjut mig.


Helena har lovat att sova hemma hos sig själv min första natt där, så jag inte blir för nervös inför inskrivningen... är evigt tacksam att jag får sova där, och även Sara och jonsa har ju erbjudit sig en sovplats...Tackar ödmjukast. Lär hänga lite där med :)

Nej jag vågar inte...

Här är min stora DRÖM och jag vet att den kommer bli sann, en vacker dag! :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det kommer bli så bra så! :) Det låter nästan som om att nervositeten har hunnit ikapp dig ;) Puss!

2008-01-10 @ 17:32:24
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0