you're fucking with me right?!

Oh jag kan lova er att detta inte är lätt...men ska plugga ihjäl mig tror jag...


Vaknade upp med ett gott humör som snabbt byttes till vrede...Jag blir galen på detta, att det skulle vara så jobbigt med lägenheter alltså...Nu när jag väl bestämt mig att ta en "ful" lägenhet  med mina svinhöga poäng, och fått den och skickat in intyg och grejjer...Samma dag som det bekräftats ja då kommer det ut nya fina lägenheter igen..jag var helt säker på att det inte skulle komma fler nu! Vilket hån! De gör det bara för att jävlas...

Vet inte hur jag ska göra..men funderar på att skita i det..och ta den där baracklägenheten nu..så kanske jag kan byta i sommar... får ju dock inget på öbo med mina då skitpoäng som jag lyckas skrapa ihop fram till sommaren...


funderar på att äta något, plugga lite...ta en paus, gå och träna och sen plugga natten lång...Det är min plan.
Ska hålla mig till den!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0