Tillbaka i Örebro!

Idag har jag och Sofie lunchat på Thai i flen, det var trevligt! Så vi hann ses nånting denna helg iaf.

Jag vaknade med lite halsont imorse, men tänkte inte mer på det. vi har tagit det så lugnt som möjligt idag, victor skjutsade ner mig till tåget vid 3, och så fort jag satt mig på tåget, började jag känna mig helt yr och jag vet inte vad...det blev bara värre och värre. Köpte en mugg med the i bistron, det kändes lent mot min stackars hals. Nu har jag nästan precis kommit innanför dörren, och jävlar vad dålig jag är...Har så ont i kroppen, jag går runt som en gammal 90-åring här, nästan dubbelvikt för smärtan ryggen...

Det kunde inte ha kommit vid ett sämre tillfälle... som om min tentaångest inte var stor nog.

Fast jag brukar ju kunna vara frisk efter bara ett dygn... Jag kanske har den turen nu med. Jag ska hålla tummarna...

Nu däckar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0