It's friday i'm in love

Dagen startade tidigare än på mycket mycket länge...Var uppe långt före tuppen... Men jag hade ju sån tur att jag fick gå och lägga mig i sängen igen sen... Oh vad jag saknar min säng alltså..Nog för att helenas bäddsoffa är skön men ändå=)

En annan sak som jag tänker mycket på här hemma...Jag fryser, jag fryser så jag går runt med gåshud konstant...Jag har vant mig vid de 22 graderna i lägenheten..här är det minst 4 grader kallare...uuuh

Har varit en bra dag, har njutit i solen då den tittade fram... Jag och victor har varit på stan, systemet och jag passade på att gå upp till kontoret för att tala om att jag vill jobba i sommar..Jag var tydligen redan uppskriven "vissa tar vi för givet" Ja det är bra sa jag :) Hoppas bara att jag får jobba på mitt vanliga ställe...

nu har jag kört victor till pokern, och Patrik till station, han ska debutera på Lotus ikväll, på krogen över huvudtaget, hur ska detta gå... Hoppas han sköter sig!

Ikväll blir det Let's dance, kanske i sparreholm, eller här hemma..blir lugnt  i allafall..:)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0