Ensam

jag är redan hemma..och det beror endast, och endast på att jag är så van vid mina vänner... jag tappade bort sara som varit med på hela förfesten,och jag såg linda gå sin väg ut från kåren.... jag vill bara gråta..jag vet inte hur jag ska bete mig...


Jag vet, i vanligt fall kan jag se mig omkring, och få syn på nån jag känner, åsa sofie,victor truki stefan..vem som helst...jag vet att ingen av de kommer synas..vem ska jag då dansa med...

Jag älskar ju att dansa...jag älskar det...det är underbara låtar...och jag står där själv...jag har svårt att dansa själv... och det brister för mig...fan ska jag vara kvar för.... när jag kan gå och hem och sova med apan... .


jag känner mig som den mest ensammast hela världen....



02-46

jag har så sjukt mycket kärlek att ge....
vet inte var jag ska göra av all....
Jag vet att jag har ett stort hjärta... som har plats för många...
Jag vill så gärna visa alla...jämt och ständigt att jag älskar de..
Kanske att jag är dålig på det...Isåfall vill jag bli bättre...
För jag vill att alla ska veta..

att jag älskar er..
.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vill inte ringa eller skicka ett sms så jag väcker dig nu.. Men hör av dig när du vaknat så kommer jag bort och hälsar på :)

Hoppas du inte blev väckt av några idioter inatt...

Puss

2008-02-02 @ 09:13:26
URL: http://heenamedl.blogg.se
Postat av: Zarizen

Saknar dig hjärtat mitt!
Puss och kram!

2008-02-02 @ 11:06:09
URL: http://saraemet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0