Alla hjärtans dag

Jag blev väckt av den Bästa tidigt imorse...och kunde redan då konstatera att det skulle bli en härlig dag ;)


Och solen lyser med sin närvaro :) Istället för frånvaro som vanligt :)

Jag är hemma och tänkte äta lite lunch, har haft föreläsning och sen har jag och en tjej tittat igenom våra papper lite inför seminariet kl15. Det ska bli skönt att ha det gjort sen...

Återkommer senare :)

Ha en jättebra dag allihop!


PUSS på er


v

Uppdatering 16.55:

Seminariet gick bra! Så nu är det ganska lugnt ett par dagar..till nästa vecka, två seminarium till.. och herregud.. imorn är det 2 veckor kvar till nästa tenta...Kommer det vara så här de kommande 3 åren..woow

Så jag hoppas helgen blir behaglig, det kan behövas.. Jag har mina idéer :)


Struntar i träningen idag..jag orkar inte. Ska tvätta istället, bara det liksom... haha. första gången sen jag kom hit..4 veckor :) Men jag har ju varit hemma i flen två gånger och packat om :)

Har öppnat min alla hjärtansdag-present nu, lyxchokladhjärtan med nougat, de bara smälter i munnen...Mmm :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad skönt att seminariet gick bra. Va ifs inte orolig, lät som du kunde det där när du va och hälsade på oss en stund i skolan :)

Alltid trevligt med lite besök under dagarna haha :)

Hoppas det går bra med tvätten också.. Inget telefonsamtal än iaf hehe så det går nog bra..

Ses!
Puss

2008-02-14 @ 20:24:35
URL: http://heenamedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0