7 februari

Nu har jag precis ätit lite, det var gott och onyttigt...men jag har ju tränat aerobic challenge idag! Så det känns ju okej... var skönt att sträcka ut musklerna, som gör väldigt ont..sen igår...Det var fullt på gymmet så vi fick inte ens plats att stretcha.. Sara sa" ska vi göra det hemma istället?" min kommentar blev.."aa som om vi kommer göra de"

Men borde kanske ha gjort det ändå...


 Imorn är det baddags igen, jag,sofia,soffan,helena och sara! vilket gäng! Så kommer vi dränka varandra i den där livsfarliga forsen...:)

Jag är supertrött...



Jag älskar Vänner! Kan vara det bästa programmet någonsin! Vännerboxen är det första jag ska packa ner innan jag åker tillbaka hit på måndag...:)


Kanske inte kommer hinna skriva så mycket i helgen...jag hoppas att jag inte kommer ha tid för datorn iallafall :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är lite avundsjuk på din helg..

2008-02-07 @ 23:18:36
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0