6 februari

Bara skit på tv ikväll...trist... sitter och kikar på nån tråkig landskamp på tv, Turkiet-Sverige...måste ju finnas något bättre...

Idag har jag i allafall hämtat mina stövlar som sagt, (se inlägg under) Och jag sitter och tittar på de då och då..och blir så nööööjd! :)

Sen gick jag och Sara och gymmade...Och jag sprang på motionsbandet.. och det var första gången på säkert 5 år..som jag sprang i motionssyfte. jag tycker inte om att springa...för jag får så ont i knäna..och så även idag. Jag fattar inte...
Skönt var det!

Sen kom jag hem,duschade och satte på mig myskläder..och slappnade av..Näe ingen utgång idag..jag pallar inte det. Men jag hoppas de andra kompisarna har roligt :)


Känns som att flens halva befolkning är i thailand nu...har suttit och kolla på andras och våra egna bilder...oh vad jag vill åka! gärna nu! Men hoppas det blir som vi har pratat om... Det vore ultimata drömmen! Alla möts upp i thailand i typ december...gud..
Jag ska börja spara pengar redan nu iallafall...ska försöka åtminstone!

föreläsning imorn, och sedan träning..

Snart hemma i flen igen för en helg...det ska bli mysigt och härligt! ska bli roligt att träffa Sofia, var länge sen...men framförallt ska det bli roligt att träffa Ström som är hemma i flen ett par veckor, honom har jag inte träffat sen i juli tror jag.. det blir najs! ;)


♥v

Puss homies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0