5 februari

Tentan gick okej, hoppas jag. :) Men nu har jag i allafall gjort min första. så nu vet jag hur det känns!

Sen har jag och linda hunnit med en shoppingrunda på stan, har köpt nya träningskor nu..finns liksom inga ursäkter längre...

..dock har jag fått jätteont i knäna, vet inte vad som är fel riktigt...

Sen har vi varit i Gustavsvik med faddrarna! Haha, det var roligt, tror jag svalde ett antal liter ofrivilligt...slog upp tån också, men annars klarade jag mig ifrån allvarligare skador... Kul hade vi! Så ser fram emot ännu ett besök på fredag.. :) Oh ska bli så kul att träffa Sofia och Sofie igen...

Sen har vi hängt hos en klasskompis nu ikväll, finns ett par riktigt sköna människor i klassen...Nog för att många av oss ser likadana ut, men vissa sticker ut ordentligt :)
 
föreläsning imorn igen..annars inga planer än så länge, det visar sig!


I'd take another chance, take a fall, take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch då..men det gick nog bra :) Får ni resultatet om tre veckor eller? Jo det är bra med mig :) Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2008-02-06 @ 04:57:52
URL: http://ssaannnaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0