4 Februari

det endoplasmatiska retiklet, vesikel, lysosom, glukoneogenes, golgiapparaten....om nån av er vet vad nåt av de betyder, så är jag imponerad :)

Men det är bara en bråkdel av det jag sitter och pluggar på nu...Jag hoppas verkligen att det går bra imorn, jag skulle bli lite stolt faktiskt....

Idag har jag varit och köpt min första överstrykningspenna någonsin...Inte bara en utan fyra stycken...Kan ju behövas!


Blev ingen träning dock...ska sätta igång på allvar snart, nollningen tar ju slut imorn, då blir det lite ordning...

Så imorn är det först tenta mellan 8-11 sen slappa lite kanske..och vid 16 ska vi åka till gustavsvik med faddrarna, det ska bli roligt! :) Sen lär man ju somna som en stock på kvällen... och det är man ju värd...


Ikväll har Helena varit här och lärt mig och Vickan (nyinflyttad) tvättstugan,väldigt avancerat med digitalt bokningssystem osv... så nu fattar jag den också... 

fick också reda på att Helena, (jag för tillfället) bor vägg i vägg med en kanin, vars namn är Svante(n), jättesöt... Massa hår hade den...

Jag vill också ha djuuur! hrm..ett marsvin skulle väl få plats på mina 22 kvadrat sen...i värsta fall hamster...Nej fy fan...Ingen hamster!
Nej jag får nog vänta ett par år...


Ska fortsätta nu... sitter och tittar på gamla tentor och de verkar jag kunna hyffsat i allafall..om det nu skulle vara till någon hjälp...

Wish me luck!

PUSS

Stövlarna är på väg också..lovar att lägga in en bild på de...även om de passar eller ej :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lycka till i morgon vännen! Håller tummarna :) Kram!

2008-02-04 @ 23:57:11
URL: http://ssaannnaa.blogspot.com
Postat av: Åsa

Jag sitter och väntar på att klockan ska ticka på lite snabbare så jag kan ringa dig och kolla hur det gick. Vi hörs snart! :) Puss

2008-02-05 @ 10:43:18
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0