3 februari

Det var den helgen..nu sitter jag och pluggar lite faktiskt och donar lite, väntar på att I en annan del av köping ska börja..härligt program..
 
Och jag är så lycklig..min dator är här! Blev ju dubbel lycka igår när datorn blev levererad av den bästa! Mmm :)

Så igår gjorde vi tacos, och sen kom Helena hit (den riktiga lägenhetsinnehavaren haha) med canal +, Så det blev ishockey på tv, färjestad mot ssk, jag fick sitta imellan de två..ifall det skulle bli krig :) Men det var ingen fara...Sen tog vi det bara lugnt och kollade på film och så..:)

Idag har vi slappat, åkt en sväng förbi min blivande lägenhet, den såg väl okej ut på utsidan...insidan vet jag ju inget om..får duga åt mig. Sen beställe vi kebab och pizza med hemkörning...Så himla bra, när man är lat! :D Victor åkte vid 16 då gick jag till Linda för lite tentaplugg, ska inte bli speciellt roligt..men hoppas det ska gå bra.Ska plugga hela dagen imorn...

Måste ju lägga ut lite bilder som lovat..har redan fått klagomål..så här kommer några från i fredags :
 gissa vem jag är utklädd till...haha, dock fick jag konkurrens..till synes..vet inte vem av oss som var mest lik..

kan väl tillägga att Linda ligger på golvet med hårfön på första bilden..vet ej om det syns men :)

    Sara och tjejer på röda mattan...
 Även jag tog ett par steg på röda mattan

 I baren på kåren...Smurfen är snygg =)   Jag,Sara med bror




Från igår, apan har fått en fin plats...och han trivs hos helena :)




Det var den helgen! En bra helg! :)

Ny vecka och nya tag imorn, tenta på tisdag...

På fredag kommer Sofia som är hemma från gbg då, och Sofie hit till örebro! jag har föreläsning till 12, sen ska vi åka och bada i Gustafsvik, det ska bli skitkul och sen åker jag med hem till flen på eftermiddagen...  Det ser vi fram emot! :)

Men som sagt..först en hel del att klara av innan det blir helg igen! Jag fixar det! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha ja du fick ju rätt hårt konkurrens!! :D Men ingen kan slå dig som är så vacker! ;) Puss på dig

2008-02-03 @ 23:15:15
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0