27 februari

Idag har jag en anledning att vara stolt över mig själv, jag och linda möttes kl 10 imorse, vi satte oss i bibblan och 16.30 var vi hemma igen...vi har suttit och pluggat hela dagen, trots att jag inte är i form har jag gjort mitt bästa, dock har mina sjuksköterskeklasskompisar kollat mig i halsen efter vita prickar (halsfluss), jag har en pytteliten..så det kanske inte är någon fara.

Jag ska plugga lite ikväll också, så mycket jag orkar...jag känner mig helt matt, tenta kl 08 imorn. Det kommer nog gå...sådär...

Sen ska jag och Linda shoppa med hennes lillasyster som kommer hit med nån kompis... Jag vet vad jag vill ha! ska nog inte köpa något mer än den..

Jag håller på och lagar mat,  gick ner till pressbyrån på undervåningen,(oh vad helena har det bra) och köpte det enklast möjliga... mannen i kassan är pratglad, och det sa helena redan bland de första dagarna jag kom hit..

Mannen- var det något mer?
Jag - Nej tack det är bra.
Mannen ivrig som tusan! - Snus?! Kaffe?!
Jag- ehh..nej tack..det är bra..


Vänner nu. underbart.

Kommentarer
Postat av: Helena

Pressbyrågubben är ju störtskön! haha :)

Vad duktig du har varit. Har varit uppe i lägenheten och du va aldrig där så misstänkte att du iaf va piggare, tyvärr vet jag inte om det låter så.. :/

Lycka till på tentan imorn!
Så får du höra av dig om du vill med och äta middag imorn..

puss

2008-02-27 @ 20:15:55
URL: http://heenamedl.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag håller tummarna för dig imorgon! PUSS!

2008-02-27 @ 20:55:44
URL: http://delica.blogg.se
Postat av: Sanna

Lycka till på tentan! Håller alla mina tummar :) Kram

2008-02-27 @ 23:13:24
URL: http://ssaannnaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0