26 februari

förjävlig natt... säger bara det...

Lika förjävlig "föreläsning" imorse... resurstid hade vi, för tentan på torsdag..och jag var helt säker på att jag skulle kola där en stund... men 2 alvedon senare kunde jag i allafall vara med och plugga lite, vet inte hur mycket som gick in i huvet på mig...

Var hemma kl 13, somnade som en stock...vaknade nu av att Helena kom in på besök, hon ska ner på stan och fixa lite, hon ska köpa strepsils till mig, så himla gulligt av henne..för ja, halsen växer, och då snackar vi inte på längden... och jag mår skit...
 
Jag tycker så synd om mig själv...


Nu ska jag göra the, borde äta...men vad...soppa kanske.. oh jag hatar soppa.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Krya på dig vännen! Kramar

2008-02-26 @ 21:33:11
URL: http://ssaannnaa.blogspot.com
Postat av: Åsa

Jag tycker också synd om dig! :( Puss o kram

2008-02-27 @ 11:11:34
URL: http://delica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0