24 februari

Ännu en helg att lägga bakom sig.
igår hann vi med en trip till etuna på förmiddan, vi fikade och gick i lite i affärer..
Sen innebandy på hvallen.
på kvällen var jag, linnea,sara, åsa.truki och danne hemma i Stefans nya lägenhet, riktigt fräsch! Vi kollade på melodifestivalen och drack lite smått... Sen blev vi inbjudna till innebandykillarnas lagfest, så dit bar det av!
dock bara jag och killarna...

Det var en kul kväll, och tror vi var hemma runt halv tre... Var himla skönt att festen var hemma hos familjen Ågren, då vi i praktiken hade kunnat krypa hem..så nära som det är. Nu var det inte så illa ;)

Det blev mycket SingStar, och hur mycket jag än försökte så slog jag aldrig Truki, och börjar inse att jag aldrig kommer göra det..Tror inte någon lyckades slå honom igår.. schlagerTruki... Lite bitter är jag.

En bra kväll, som innehöll det mesta, diverse kalsongdanser, däckning, glassätande osv... för mycket grabbar på ett och samma ställe.. men jag trivdes. vi var några tjejer iaf..

      
   

 


Så det där får duga..Kul kväll! Mindre rolig morgon...vakande upp tidigt tidigt imorse och svor över mig själv ett par gånger...Man tänker att det är inte värt det... Men kanske, så här i efterhand!

Åker tillbaka till Öret imorn, sen är det tentaplugg dygnet runt..Najs
Puss

Och det går inte att ändra så att texten inte är centrerad..då följer bilderna med..vilket skit..eller är det jag som gör fel..aja..

Kommentarer
Postat av: lina

johoru, vi slog ju honom visst en gång ;)

2008-02-25 @ 00:21:03
URL: http://andesh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0