20 februari

Oh jag börjar redan få lite ångest...Hur ska detta gå, hur kan de kräva sååå mycket i en och samma tenta... Hade räckt med hela nervsystemet, men nej...ta med 3-4 andra system samtidigt...


Idag har vi haft föreläsning i 4 timmar igen, och som vanligt avlider nästan hälften av alla 115 st som vi är... Kul, sen gick jag hem och somnande...Vaknade upp med dåligt samvete. Borde sova på nätterna i stället...

Snart ska jag börja med maten, potatismos....sjukt gott! Haha...det är tur att man inte har så höga krav


Och NU var det sista DROPPEN i bägaren som man säger! Jäkla telefon! Jag kastar den!!



Update 15 minuter senare!

nu har jag ringt tele2 och klagat, hon sa att jag ska prova mitt simkort i en annan telefon 4 timmar... om det inte händer något då så är det telefonen det är fel på.... Hrm... Jag vill ha en ny telefon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0