18 februari

Det gick bra att träna, men oh så jobbigt...

Och ikväll har jag gjort massor köttfärssås..Lär räcka ett tag nu! det gäller och vara ekonomisk nu när jag varit så Oekonomisk hitills... Det är ju ändå 1½ vecka innan pengarna kommer..


Seminarium igen imorn, och på torsdag... det är fullt upp. Men funderar på att ta mig hem till flen på torsdag... Bara för att jag har hemlängtan ;) och långledigt...Visserligen tenta nästa vecka men ändå..


Ska plugga lite nu sen sovdags... Jag hoppas att jag ska kunna ta mig upp imorn och gå till gymmet...Får se hur det går :)

Puss homies

♥ v


Kommentarer
Postat av: adlen

Ja älskade grankotten, saken den var att, jag var helt ny, kände ingen och hade ingenstans att bo, så ja fick låna en bekants rum där när han var borta i tre månader, och d e inte så att ja kunde knacka på grannen och säga hej vill du bli min vän!=) hittade vänner på tybble och det blev en flytt dit typ :D hur går d me tentan?

2008-02-19 @ 12:58:05
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0